نوشته شده توسط : ادمین

هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان دی 94 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94  شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان دی 94 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط: 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره پارک در 400 متری میدان جمهموری ایروان واقع شده و ساختمان دو طبقه آن دارای 10 اتاق راحت و دنج است که مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل ارزان اقامت خوبی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، دمپایی، سشوار  هستند. اپرا و تئاتر ارمنستان در 600 متری و فرودگاه بین المللی ارمنستان در 10 کیلومتری این هتل است.

در تور ارمنستان زمستان 94 در این هتل اقامت کنید

آدرس: 28 E.Koghbatsi street Yerevan,armenia, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پارک ایروان ارمنستان

اجاره دوچرخه، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، سیستم تهویه.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان ارمنستان

 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

 

در تور ارمنستان تعطیلات آذر 94  در این هتل زیبا اقامت کنید . هتل سه ستاره اس دی ایروان ارمنستان در 300 متری ایستگاه قطار قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی 17 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل دارای 15 اتاق است که همه اتاق های آن دارای دکوراسیونی کلاسیک، مینی بار، حمام، تلویزیون و ... می باشند. از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی، این هتل 3 دقیقه تا مجسمه ساسونتسی داویت فاصله دارد و میدان جمهوری در 3 کیلومتری آن است. مسافران تور ارمنستان می توانند با اقامت در این هتل لحظات خوشی داشته باشند. 

 

 

 

امکانات هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، بار، صبحانه در هتل، فروشگاه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و ...

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان ,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کلیسای کغارت ارمنستان

کلیسای کغارت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان در ساحل شرقی رودخانه ی آزاد قرار گرفته است. این کلیسا در بالای کوهی واقع شده و در دو فاصله زمانی مختلف ساخته و دارای دو قسمت اصلی بیرونی و درونی است. در اوایل قرن سیزدهم این منطقه از املاک شخصی خاندان زاکریان بوده است که در سال 1215 کلیسای بیرونی را ساختند، در سال های بعد خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری کرده و تصمیم به ساخت کلیسای درونی در این ملک گرفته شد. کلیسای درونی از تراش صخره ایجاد شده و پس از 10 سال در اواخر قرن سیزدهم ساخت آن تکمیل شد.

در تور ارمنستان آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید.

کغارت یک نوع نیزه است که یک پایه ی چوبی دارد و بر سر آن یک آهن تیز تخت قرار دارد. این نیزه که مربوط به صلیب کشیدن حضرت عیسی است برای مسیحیان مقدس می باشد و در اواسط قرن سیزدهم به این منطقه آورده شده است. مسافران تور ارمنستان می توانند با بازدید از این کلیسا و چشمه معروف داخل آن با آداب مسیحیان آشنا شده و از طعم نان گردویی و مربای گردو که در این منطقه به فروش می رسد لذت ببرند.

در تور ارمنستان دی 94 از این جاذبه دیدن کنید.



 کلیسای کغارت ارمنستان

 

پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این پارک دیدنی دیدن کنند.در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

 

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان ,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد