پارک آبی اوشن کیش برای تمام گروه‌های سنی
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی اوشن کیش برای تمام گروه‌های سنی

 

پارک آبی اوشن کیش برای تمام گروه‌های سنی

تم پارک آبی اوشن را می توان از خاص ترین و بهترین پارک‌های آبی در حاشیه‌ خلیج فارس و خاورمیانه دانست پارک ساحلی مرجان کیش که دارای فضایی وسیع و دوست داشتنی است. این پارک به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از میهمانان تور کیش به شمار می رود.

تم پارک آبی اوشن توانسته است با بهره‌گیری از رایدهای متفاوت و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاهِ نوشیدنی‌های متنوع، بیش از 400 پرسنل حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و خدماتی و قصه‌پردازی و تمینگ، بیش از 40 هزار گردشگر را طی سه ماهه‌ نخست سال 1397 جذب خود کند. همچینین تم پارک آبی اوشن از فضایی دوست‌داشتنی برخوردار است و برای تمام گروه‌های سنی مناسب می باشد.

گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا در این پارک از موج‌سواری و موج‌سواری مصنوعی لذت ببرند. اولین و تنها نمونه موج‌سواری شبیه‌سازی شده در ایران راید موجاب با نام تجاری فلورایدر (Flowrider) است که تجربه متفاوت و هیجان انگیزی خواهد بود.

راید موجاب اوشن را می توان از پرطرفدارترین و منحصر به فردترین رایدهای این تم پارک معرفی کرد. دو دوره‌ آموزش تور کیش موج‌سواری مصنوعی به علاقه‌مندان این حرفه در اوشن آموزش داده شده همچنین مدارکی نیز به شرکت‌کنندگان ارائه گردیده است. سومین دوره آموزش پارک آبی اوشن کیش از هفته‌ دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد.

موج‌سواری مصنوعی را از جمله ورزش‌های تخته‌ای مدرن می توان دانست که تلفیقی از موج‌سواری، تخته‌سواری، اسکیت بردینگ و اسنوبردینگ است. موج سوارها بر موج ورقه‌ای که همان موج‌های مصنوعی است سوار می‌شوند. پمپ‌های قوی که سه لایه اینچی هستند آب را با سرعت 30 تا 40 کیلومتری در ساعت پمپاژ می‌کنند و حرکت آب را در سطح به شکلی مهندسی شده‌ میسر می سازد.

امواج ورقه‌ای ثابت هستند و به جلو حرکت نمی‌کند در واقع حرکتی که ایجاد می شود توسط حرکت آب در سطح محل موج سواری تور کیش است. سرعت موج سوارها از انرژی آبی است که به سمت‌شان حرکت می کند و با همین سرعت حرکات ساده و پیچیده‌ای را به نمایش می گذارند.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: پارک آبی اوشن کیش برای تمام گروه‌های سنی,جاذبه های دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,ورزش های آبی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: