چرا باید به جزیره کیش سفر کنیم؟
نوشته شده توسط : ادمین

چرا باید به جزیره کیش سفر کنیم؟

قطعا جزیره زیبای کیش یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود که دارای سواحل هتلهای کیش منحصر به فرد و زیبایی است. بسیاری از گردشگران، کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود برمی گزینند.

یکی از دلایلی که سبب شده تا جزیره زیبای کیش به عنوان نگین درخشان ایران مطرح شود، وجود سواحل زیبا، شن های سفید و مرجانی می باشد. به گفته کارشناسان گردشگری ساحل جزیره کیش از برترین سواحل شن سفید در دنیا به حساب می آید.

 

چرا باید به جزیره کیش سفر کنیم؟

 

سواحل جزیره کیش نه تنها از زیبایی منحصر بفردی برخوردار هستند بلکه از نظر درمان نیز فواید بسیاری برای شناگران هتلهای کیش دارد.

یکی از دلایلی که جزیره کیش را از نظر گردشگری از سایر نقاط متمایز می سازد، شهرسازی این منطقه است چراکه دارای فضایی مانند کشورهایی خارجی است. خیابان های جزیره کیش بسیار زیبا بوده و با فروشگاه های شیک و نخل های زیبا مزین شده است.

جزیره کیش از قوانین سختگیرانه ای برای رانندگان برخوردار است همین موضوع سبب گشته تا آرامش بیشتری در این جزیره حاکم باشد. رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز در جزیره کیش جریمه ای بسیاری در پی خواهد داشت.

 

چرا باید به جزیره کیش سفر کنیم؟

 

جالب است بدانید اگر خودرو تمیز نباشد، جریمه خواهید پرداخت که همین امر سبب شده خودروها همیشه تمیز باشند. همچنین از قوانین دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم تردد خودروها با سن بیشتر از 5 سال است.

پس مسافران و گردشگران تور کیش می توانند همیشه ناظر خودروهای تمیز و جدید باشند که با نظم و آرامش بیشتری در حال تردد تور ارزان کیش هستند.

علاقه مندان جهت به سفر کیش علاوه بر خرید تور از گروه تورهای کیش می توانند از طریق خودرو شخصی و یا قطار خود را به یکی از بنادر چارک یا بندر آفتاب برسانند و سپس بوسیله کشتی به جزیره زیبای کیش سفر کنند.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: چرا باید به جزیره کیش سفر کنیم؟,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,دانستنیهای سفر به کیش,توصیه های سفر به کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: