در کیش دیزنی لند ساخته می شود!
نوشته شده توسط : ادمین

در کیش دیزنی لند ساخته می شود!

دیزنی لند در واقع به عنوان بزرگ ترین و محبوب ترین شهربازی تور کیش از مشهد دنیا محسوب می شود. دیزنی لند آنقدر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته که مسئولان ایرانی نیز قصد ساختن نسخه ایرانی دیزنی لند را در جزیره کیش دارند.

 

در کیش دیزنی لند ساخته می شود!

 

دیزنی لند، شهربازی ای بسیار زیبا و بزرگی است که در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است که توسط والت دیزنی اداره می شود. بازدیدکنندگان این مجموعه از شخصیت های کارتون و انیمیشنی هایی عاشق آن هستند می توانند با رنج های سنی مختلف بازدید نمایند. مدیران ایرانی با توجه به استقبالی که گردشگران تور کیش از شیراز از دیزنی لند دارند به فکر ساختن مکانی مشابه دیزنی لند در جزیره به نام لاکی آیلند در جزیره کیش هستند.

 

در کیش دیزنی لند ساخته می شود!

 

لاکی آیلند همانند دیزنی لند است که قطعا برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جذاب خواهد بود. ساخت لاکی آیلند در جزیره به تصویب رسیده و دستور کار قرار گرفته است. از این جزیره کیش دارای مکان جدید و دیدنی است که گردشگران تور کیش به لاکی آیلند مراجعه خواهند کرد و لحظات مفرح و سرگرم کننده ای را برای کودکتان و خانواده خود رقم تور کیش هتل شایگان خواهید زد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: در کیش دیزنی لند ساخته می شود!,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,قیمت تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: