هتل گاردنیا کیش
نوشته شده توسط : ادمین

هتل گاردنیا کیش

هتل چهار ستاره گاردنیا کیش مجموعه اقامتی و رفاهی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع  در سال 1387 هتلهای کیش بنا شده است. هتل گاردنیا کیش در سه فاز ساختمانی شروع به ساخت گردید. فاز یک ساختمانی آن در سال 1390 با بیست و یک واحد ویلایی با انواع اتاق های 2، 3 و 4 نفره با فضای دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز دوم مجموعه گاردنیا متشکل از ساختمان اصلی در پنج طبقه سراسری باران، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل، نمازخانه و سی و شش اتاق با ظرفیت های 1 تا 4 نفره در سال 93 احداث شد. 

هتل گاردنیا کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی را برای گردشگران هتلهای کیش فراهم می نماید. این هتل دارای محیطی آرام و تمیز و فضای سبز و آلاچیق نیز می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت، سرو صبحانه بوفه و سرویس به مراکز خرید می باشد.

آدرس : جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

امکانات هتل گاردنیا کیش:

اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، اسکوتر، رستوران نخل، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و تفریحات، خدمات تفریحی تور ارزان کیش و گردشگری (بازدید از مناطق گردشگری نظیر:شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی، درخت سبز، پارک ساحلی مرجان و ... اشاره کرد)، کافی شاپ 24 ساعته و ... می باشد.

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

تلفن رزرو هتل گاردنیا کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش,معرفی بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های چهار ستاره کیش,امکانات هتل گاردنیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: